torsdag 19 maj 2011

Va, två inlägg på samma dag??

Ja, vad är det som händer? Jo, jag blev lite besviken när jag skulle lägga upp lite bilder i det förra inlägget då jag insåg att jag inte fotat vovvarna på länge. Så jag drog ut på en liten "fotalösahundar" runda. Gick ner på den berömda ängen, släppte vovvarna och fotade en sådär 120 bilder och typ 15 blev bra... suck. Måste lära mig kameran! Idag hade jag samma inställning på kameran och hundarna stod bredvid varann. Tror ni inte att bilderna på Heidi blev asbra, men de på Betty blir helt överexponerade?? Jag fattar noll...

En fin-fin inkallning med två sockersöta tjejer!

Och såhär glad blir Heidi när man ropar! Observera svansen. Det går fort!
 Det blev bara en liten stund som jag kunde ha Betty lös, sen skvallrade Heidi om att det var två harar lite längre bort. Stjärnskottet B var inte lika alert så jag kopplade henne när jag hade chansen.

Vadå, snackar du med mig? Aha, falukorv...jag kommer!
Så hon fick ha det där eländiga kopplet efter sig resten av fotosessionen. Men hon fick en liten bonus ändå, favvoleksaken: PIPEN!

- Tänkte ha med mig PIPEN vart jag än går!

Här är hon, vi övar stå på håll. Går sissådär. Lyckoshot kallas det visst. Men dålig bild....

Här såg Betty hararna. Äntligen liksom. (Heidi tittade längtansfullt efter ett gäng ungdomar.)

Och detta var frukten. Hon satte sig ner och stirrade ihjäl dem. Punkt. Kanske kopplade henne i onödan? Vem vet.
Heidi däremot, hon satte av efter ungdomsgänget, så henne fick jag hojta på.
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar