tisdag 5 juli 2011

Snart ska vi på utflykt!

På fredag åker jag, Betty, min mamma och Sirre & Java till Sirres uppfödare. Då ska det lekas av. Heidi lämnar vi hemma då det är en bit att åka och stresstanten har det bättre hemma i sängen. :)
Vi hoppas på fullt ös medvetslös så att hundarna är trötta och glada inför helgen då det stundar bröllop för lillsyrran. Ska bli kul, mina vovvar ska vara hos Heidis stora favoriter, våra vänner F&E. Det kommer bli toppens toppen.

Det är så härligt att H & B leker så mycket tillsammans nu. Heidi är ju strax i löptider och då är hon som roligast, i alla fall om man frågar Betty. De är på varann och leker mest hela tiden. Fast inte så mycket när vi är hos mina föräldrar, där är det mest lugna ligan. De ligger på span och vaktar duktigt på grannhunden. :)

Ska ta med mig kameran på fredag och fota lite goldens och lägga upp här. Alltid kul med omväxling!
Sirocco i sin ungdom, 3 år gammal och vacker som en dag!

Här är han med mig och Oscar på semester i Skåne. 

Coola killen dricker vatten direkt ur flaskan.

No freaking comments, men jag bjuder på den!

/C

1 kommentar:

  1. Hej! Vilde är namnet på henne, men lakritsterrorist funkar också :-) Sen jag skrev inlägget i bloggen för någon timme sen så har hon hunnit bita hål på favorittunikan. Och dragit ut resåren (som man reglerar vidden nedtill med) på fleecejackan en halvmeter och släppt. Medans jag hade jackan på mig. Sådant är livet tillsammans med Indie :-) Det gör ont ibland, men vi älskar henne ändå.

    SvaraRadera